Herroepingsrecht

Retourneren

Je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van je thuis naar de webwinkel zijn voor onze eigen rekening. Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@barkrukje.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

 

Uitzonderingen retourneren

Producten die voldoen aan een of meer van de volgende punten kunnen niet geretourneerd worden:

a. Bij verzegelde producten. Wanneer de verzegeling verbroken is zijn bij deze producten niet retourneerbaar.
b. die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;
c. die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
d. die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
e. die snel kunnen bederven of verouderen;
f. waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft;
g. voor losse kranten en tijdschriften;
h. voor audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken.

 

Garantie

Garanties worden bij ieder product afzonderlijk vermeld. Mocht dit niet het geval zijn dan kun je voor meer informatie gerust contact met ons opnemen.

 

Identiteit ondernemer

MKP E-commerce

Lange Amerikaweg 81, 7332BP Apeldoorn (Geen bezoekadres)

085 - 130 29 05

info@barkrukje.nl

KVK: 74729888

Btw-identificatienummer: NL002420796B79

What is the estimated delivery time?

Delivery times are influenced by product availability, geographic location of the product in inventory, your shipping destination and the courier partner's time-to-deliver in your location

How much does delivery cost?

Delivery charge varies with the product you are purchasing. We incur relatively higher shipping costs on low value items. In such cases, charging a nominal delivery charge helps to offset logistics costs.

What happens if I am out when delivery is attempted?

Your order will be delivered to the delivery address you have provided to us. If you weren’t available when the courier partner knocked at your door, two additional delivery attempts will follow on successive days.

When will the deliveries take place?

Our courier partner will try to deliver between 9:00 and 18:00. If you cannot be there at a certain hour, try to see if someone else can be at the delivery address to accept the parcel on your behalf.

How will I be notified about my order?

If you have successfully placed an order with us, we will keep you notified at different stages of the journey of your order. An e-mail or SMS will be sent once you've successfully placed your order. We'll also let you know as soon as the seller ships the item(s) to you along with the tracking number(s) for your shipment(s). You can track your orders from the “Track Order” section on our website. We’ll send another communication when your package is on its way to be delivered to your specified address.

How will the packaging look like in case of a door delivery?

We ensure highest standards of packaging norms and deliver all our products in highly standardized Carton Boxes which will enable there are no damages while handling your items.

Jouw winkelwagentje (0)

Geen producten in je winkelwagentje.